Utbildning i hur du vässar hållbarhetsperspektivet på din varumärkesstrategi
Den 22 oktober är det dags för vår utbildning som ger dig verktyg att ta fram en hållbar varumärkesstrategi. Vi hjälper dig att hitta ett hållbarhetsfokus i ditt varumärke, och identifiera värden kopplade till Agenda 2030 som är relevanta ur ditt affärsperspektiv.
Tillsammans arbetar vi med kommunikationsstrategier för att använda i din marknadsplan för att du mer effektivt ska nå ut med budskap som förknippas med hållbara värden. Du får också värdefull kunskap om affärsnytta ur flera hållbarhetsperspektiv- både ekologiska, sociala och ekonomiska. Vi kommer att titta på goda exempel, göra en Sustainable Brand check samt en västentlighetsanalys av risker för varumärket. Under en heldag arbetar vi tillsammans i vår fina lokaler på Gustav Adolfs torg i Malmö. I kursen ingår även ett uppföljningstillfälle med individuell handledning. För kursanmälan mejla till helena.jonasson@exceed.se.
Våra Kursledare
Matz Magnusson är varumärkeskonsult med mer än tjugo års erfarenhet av implementering av varumärkesstrategier och engagemang av medarbetare i målsättningar för varumärkeslöften
Zofi Holgerson är Senior konsult, facilitator, utbildare, lärande- och processdesigner och arbetar med hållbar förändringledning och Exceeds digitala hållbarhetsutbildningar
Läs mer om utbildningen här:
Varumarkesstrategi-med-hallbara-varden-pdf-4